Re: Has³o na dyk - notebook

Autor: badworm <nospam_at_post.pl>
Data: Mon 21 Mar 2005 - 00:17:02 MET

Grzes napisa³(a):
> Witam
> Od ok roku uzytkowalem laptopa
> Ostatnio zachcialo mi sie wgrac nowy bios
> Komputer sie uruchomil ale zamiast odpalic system
> poprosil o has³o do dysku
> Czytalem na googlach i znalazlem info o programiku atapwd. Czy ktos go
> uzywa³ moze?
> Czy Sa jakies szanse odzyskac dane/ odzyskac dysk?
> Z gory dziekuje za podpowiedzi

Nie poda³e¶ jaki to dysk i jaki notebook ale zbyt wiele szans na proste
i tanie odzyskanie danych nie widzê - je¶li by³y one naprawdê cenne to
zacznij szykowaæ pieni±dze dla MBM Ontrack, w przeciwym wypadku szukaj
nowego dysku :-/ No i jeszcze jedno - BIOS siê w ogóle zaktualizowa³ czy
tylko próbowa³? Bo mo¿esz mieæ za³o¿one has³o administratora i wtedy
pora¿ka kompletna :-(

--
Pozdrawiam   Bad Worm  badworm{"a" w kolku}post[punkt]pl
GG# 2400455 ICQ# 320399066