Re: Has³o na dyk - notebook

Autor: Lukasz Sczygiel <spam_at_precz.tw>
Data: Mon 21 Mar 2005 - 01:00:46 MET

Grzes napisa³(a):
> Witam
> Od ok roku uzytkowalem laptopa
> Ostatnio zachcialo mi sie wgrac nowy bios
> Komputer sie uruchomil ale zamiast odpalic system
Hmmm dziwne.
> poprosil o has³o do dysku
A ten dysk w innym komputerze/laptopie dziala?
Podaj jaki to laptop oraz dysk.
> Czytalem na googlach i znalazlem info o programiku atapwd. Czy ktos go
> uzywa³ moze?
Uzywalem.
> Czy Sa jakies szanse odzyskac dane/ odzyskac dysk?
Jesli piszesz prawde to serwis firmy produkujacej twojego laptopa powinien
ci pomoc.
Jesli na dysk ktos zalozyl haslo to czasem sie da uratowac dysk.
Kiedys szukalem info na ten temat i wyglada to tak ze sa 2 hasla. jedno
jest dla usera a drugie dla "mastera". Userowe daje dostep do dysku a
masterowe daje min. mozliwosc odblokowania dysku tyle ze wiaze sie to z
utrata wszystkich danych.

Jesli ktos zalozyl haslo na dysk i nie znasz tego hasla to powies sobie
go na scianie wiecej z nim nie zrobisz.

Albo nie, mozesz sobie magnes wyciagnac.....

--
Lukasz Sczygiel