Re: Jakiego laptopa - mozecie pomoc ?

Autor: WB <imie_at_nazwisko.pl>
Data: Mon 21 Mar 2005 - 00:54:38 MET

Użytkownik "Łukasz Gromolak [k/Wroc] Polak" <lukasz@gromolak.com> napisał w
wiadomości news:d1kvhh$pa2$1@news.dialog.net.pl...
> Brat zastanawia sie nad kupieniem laptopa, znalazl jednego ciekawego w
> MM we Wroclawiu za 3.000 zł (2,999 ;-)
> oto jego parametry:
> Procesor intel celeron m 330 [1,40 ghz, fsb 400, 512 cache], matryca tft
> 15cali, ram 256, twardy 40 gb, naped combo [cd-rw/dvd], zintegrowana
> graficzna i dzwiekowa, modem, lan 10/100, bateria li-lon [3,5 h pracy] ...
> firma HP
> przeznaczenie:
> malo bedzie uzywany, jedynie outlook, IE, gg, tlen, icq, skype, winamp ..
> bez zadnych gier ani photoshopow :-)
> [...]

ciągle to samo... ludzie, gugle waszym przyjacielem.

przechodząc do ad remu:
- kupowanie laptopa w supermarkecie generalnie NIE JEST dobrym pomysłem. czy
mam wyjaśniać dlaczego?
- jeżeli chcesz nowy sprzęt za 3k zeta to z definicji musi to być szajs.
jeżeli dodatkowo nie chce ci się wysilić i poszukać gdzieś poza sklepem
firmowym to będzie to jeszcze większy szajs ponieważ musisz zapłacić za
powierzchnię sklepu, dekorację i czas panienki która pracuje w tym sklepie.
czyli na komputer netto wydasz jeszcze mniej.

głośniczki ma każdy ale nie licz że za tę cenę będzie ci grał jak orkiestra
londyńska. znacznie lepiej podłączyć standardowym wyjściem audio do
głośniczków zewnętrznych lub wręcz doinstalować karte dźwiękową.

mysz można podłączyć choćby przez port USB. jeżeli nie wiesz co to jest...
gugle twoim przyjacielem. nie znajdziesz laptopa do którego nie da się
podłączyć myszy...

moja rada: wysil się i znajdź coś używanego. za 3k będzie to bardzo fajny
sprzęt a nie wydmuszka o jakiej piszesz.