Re: Creative DTT 2500 + Audigy 4 Pro

Autor: Joker <alfjoker_at_yahoo.com>
Data: Sun 20 Mar 2005 - 20:50:39 MET

Witam

Zadzwoń na infolinię Creative`a do Irlandii i zamów taki kabelek: od strony
kompa minijack, a z drugfiej mini RCA +miniDIN, 2 lata temu po kupnie tego
zestawu przyslali mi go całkiem za darmo (mam Live`a 1024 i zestaw
podłączony takim kabelkiem poprzez wyj. cyfrowe minijack na śledziu karty).
AC3 po SPDIF pięknie działa w Powerdvd, Windvd, a nawet w innych playerach
do divixów, pamiętaj że jest to zestaw tylko 4.1(oprócz AC3 po SPDIF).
Jacek