Re: Monitor CRT tańsze i gorsze :( np Samsung 795 MB

Autor: Tynio <tynioNO_SPAM_at_poczta.wp.pl>
Data: Sun 20 Mar 2005 - 20:51:28 MET

> tego nei wiem, nie pracuje dla nich, ale sądze ze to najsłabszy
> produkowany
> obecnie.

Spoko starczy wejść na stronę samsunga ;) a co do jasłabszego to jest
793 DF - i to jest najsłabszy monitor który można już kupić za jednyne 399

> ? dla mnie kolosalna.
> odchytalnie poziome poniżej 90kHz dla mnie dyskwalifikuje, ale do pracy
> 1024x768 to wystarczy.

Wiesz to fakt że jest róznica ale nie kolosalna kineskop jest ten sam
ale elektronika faktycznie może być lepsza a jak wiadomo nawet dająć
najlepsze kineskopy do
słabej elektroniki efekty mogą być nie za ciekawe ;)

> IMHO elektronika różni mocno (sądzę także że kineskop też..)
> skoro odchyanie poziome lepsze, oraz pasmo przenoszenia to na 90%
> zmienione
> są ISTOTNE, elementy.
> A wracając do felerności, to może trafił się gorszy egzemplarz ?
> lub po prostu kineskopy trafiające do 795 to odrzuty które były za słabe
> do
> 797....
> To tylko hipoteza. Ja nigdy nie kupowałęm najtanszych modeli (nie znam
> tanszego modelu Samsunga niz Twoj) i zawsze byłem zadowolony.

Będzie to mój pierwszy Samsung (oczywiście jak dojdzie do zakupu)
mój pierwszy to był jakiś zielony chyba CGA lub coś w tyym stylu
potem kupiłem monochromatyczny SVGA Mitsu (lub coś takiego)
Philips (używany i szybko padł) i następnie bardzo dobry i
najlepszy ze wszystkich NEC 15"
Tak jak pisałem to jest ten sam kineskop w tych samsungach
(może po jakiejś selekcji ewentualnie)
Może to był jakiś tak jak piszesz nie udany model
ale też jest inna moja teza - był źle transportowany ,
magazynowany ,a może nawet wypdał z ręki ;)
Wszystko jest możliwe

Tynio

Pozdrawiam i wszystkim dzięki za info
jutro jadę testować następny egzemplarz