Re: Znikanie danych na dyskach 200 gb maxtor i caviar

Autor: tbg <no_at_spam.com>
Data: Sun 20 Mar 2005 - 19:02:18 MET

"Hubert Rebus" <habert5.SKASUJ@gazeta.pl> wrote in message
news:d1kd4e$2v8$1@inews.gazeta.pl...
obszar tylko jest przeznaczone
> i nie wolno tego kasować ??? Może problem wynika stąd właśnie ??? Czy
> wszystkie dyski z 8mb cache mają taki obszar wydzielony, jakby mini
> patrycje
> o pojemności 8 mb na początku dysku ???

cache to pamiec podreczna, kostka ramu, a nie czesc dysku. ja bym pamiec
przetestowal na twoim miejscu (memtest), bo kopiowanie duzych plikow lubi
sie wywalac przy uszkodzonym ramie, a poza tym sprawdzil czy przypadkiem nie
jest za cieplo w obudowie i na dyskach (ale to tak przy okazji testow, bo na
ten blad cieplo nie powinno miec wplywu). no i te poprawki sp2 + nowsze to
moglbys zainstalowac. jak uzywasz p2p to nie zapomnij na koncu zlikwidowac
limit jednoczesnych polaczen "patchem"
http://www.speedguide.net/read_articles.php?id=1497 bo sie zagotujesz jak
zobaczysz kolejna niespodzianke microsoftu ;-)

tbg