Re: K7S5A, trudny start na 133/133, nowy bios załatwia spraw

Autor: -=Marcin=- <orm_at_znvyn.cy>
Data: Sun 20 Mar 2005 - 18:18:37 MET

Blesso wrote:

> [...]

Eh... A u mnie się ten biosik zupełnie nie sprawdził.. A tak ładnie
wygląda:(
Za to sposób podany w manualu u mnie spisuje się idealnie - i z tym, i z
każdym innym biosem - oczywiście po zmianie najpierw nazwy danego biosu na
"AMIBOOT.ROM". Może nie na wszystkich płytach to idzie, a może gdzieś błąd
zrobiłeś ( np. przytrzymanie Ctrl + Home i z r e s e t o w a n i e kompa -
cały czas trzymając te klawisze - nic nie daje - ale wyłączenie kompa, i
ponowne włączenie z przytrzymanymi wspomnianymi przyciskami działa ).
Natomiast co u siebie zauważyłem - właśnie odnośnie dysków, a raczej
Kontrolerów IDE ATA/ATAPI -oba się beszczelnie przestawiły na PIO, i, choć
zazwyczaj odinstalowanie tychże i ponowne odpalenie kompa powodowało to, że
system sobie sam je znajodwał i ustawiał "po ludzku" - tym razem nic z
tego - "nie można zainstalować... ble, ble, ble...". Druga sprawa -
zupełnie na PCI zniknął modem... Nawet przekładanie w inne właściwie sloty
nic nie dało ( właściwie - bo niby w innym slocie modem się odnalazł, i
nawet wszystko chodziło - dopuki nie wyłączyłem kompa wieczorem - na drugi
dzień rano już było "po ptokach", i nawet przekładanie w inne sloty już nic
nie pomagało... )
Troche szkoda, bo bios oferuje jakieś ciekawsze rzeczy, no ale musiałem
przywrócić poprzeni ( też właśnie podanym w manualu sposobem ;))

--
-=Marcin S=-