Re: Jaki notebook do 3500 zł

Autor: Zbyszek <zetzzet_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 20 Mar 2005 - 18:06:58 MET

"Raf" <raf_n1@wp.pl> wrote in message news:d1js2u$cof$1@news.onet.pl...
> Ja osobiscie sklaniam sie w strone jakiegos firmowego laptopa, czyli HP,
> IBM lub Toshiba - może jeszcze Fujitsu-Siemens.
>
> Po przejrzeniu ofert zainteresowaly mnie dwa laptopy:
> HP NX9105 AMD Sempron 2800+, 256MB, 40GB - jak sprawdza sie AMD w
> rozwiazaniach mobilnych?
> HP NX6110 Intel Celeron-M 360J (1.40 GHz), 256MB, 40GB

Nigdy przenigdy AMD w laptopie i nigdy przenigdy laptopa HP, a polaczenia
tych elementow nie skomentuje bo nie przejdzie mi to przez gardlo. Mam jak
najgorsze doswiadczenia - na szczescie nie moj tylko znajomej. Tak wiec z
doswiadczenia - unikaj!
Poszukaj tak jak Tobie ludzie proponuja - Acer, FujitsuSiemens. CeleronM do
takich zastosowan spokojnie wystarczy. 256MB ram tez od biedy wystarczy, ale
512 byloby komfortowym wystarczy. Co do wbudowanej grafiki, to zapomnij
wtedy o jakis dynamiczniejszych grach, natomiast bez grania sprawuje sie
ok - aczkolwiek lepiej osobna grafika z wlasna pamiecia.

--
| Pozdrawiam,   | Asus P4C-800 Dlx, P4 3GHz 1024/800,  2GB DDR400 Kingston |
| Zbyszek          | CNPS7000-AlCu, Abit Gf4Ti-4200, Barracuda 80 160 160 |