Jaki notebook do 3500 zł

Autor: Raf <raf_n1_at_wp.pl>
Data: Sun 20 Mar 2005 - 13:59:14 MET

Witam!

Znajoma poprosila mnie o pomoc w zakupie laptopa. Niestety niezbyt
orientuje sie w tym temacie, wiec moze moglby mi ktos pomoc (doradzić) z
szanownych grupowiczy. Kwota jaka moze przeznaczyc na zakup kompa nie
jest zbyt duza, gdyz jest to tylko 3500 zl – notebook musi byc nowy
(zakupiony w sklepie) wraz z Windows’em Xp (Home lub Pro).
Przeznaczenie tego laptopa to:
- sluchanie muzyki
- ogladanie filmow DVD (stad dobrze aby bylo wyjscie TV)
- pisania tekstow
- przegladanie netu
- od czasu do czasu zagranie w jakas starsza gre.

Ja osobiscie sklaniam sie w strone jakiegos firmowego laptopa, czyli HP,
IBM lub Toshiba – może jeszcze Fujitsu-Siemens.

Po przejrzeniu ofert zainteresowaly mnie dwa laptopy:
HP NX9105 AMD Sempron 2800+, 256MB, 40GB - jak sprawdza sie AMD w
rozwiazaniach mobilnych?
HP NX6110 Intel Celeron-M 360J (1.40 GHz), 256MB, 40GB

Z gory dziekuje za pomoc.