Re: Zwis komputera przy zmianie rozdzielosci (Matrox G400, Windows XP)

Autor: Szymon <szwyr.usunto_at_o2.pl>
Data: Sat 19 Mar 2005 - 21:48:06 MET

Bernard napisał(a):

> Sprawdź czy jeszcze widać numer seryjny i model karty. Co wyświetla
> program instalacyjny drivera karty? Jeśli są jakieś problemy, to
> prawdopodobnie przy programowaniu BIOS uległa uszkodzeniu struktura
> PInS, która zawiera wszystkie dane karty.

Program instalacyjny (z archiwum 2kxp_593_009.exe) pokazuje tylko nazwę
- czy powinien pokazać również s/n? Zakładając, że padła ta struktura to
czy da się to jakoś obejść i czy powoduje to problemy tylko Windows? W
Linuxie X.org i KDE ruszyło bez problemu.
Nie mam szczęścia do grafiki, w szafie już leży wieszający się Radeon
9000, teraz znów problem...

--
Pozdrawiam, Szymon
(odpowiadając popraw adres)