Re: AMD wykupuje udzialy w INTELU !!!

Autor: Grzegorz Brzęczyszczykiewicz <grzybrzy_at_op.pl>
Data: Sat 19 Mar 2005 - 21:47:34 MET

Użytkownik Piotr Karwowski napisał:

> Np. kodowanie.
Ja kodowanie mam ustawione en ISO 8859-2 i post kolegi Lewis'a(jeżeli
mogę się tak zwracać) wyświetla się poprawnie, mimo, że używa
outlooka. O ile mi wiadomo - jest to jedyna norma która obowiązuje w UE.
Strona 852 lub 1250 nie jest zgodna z europejską normą. Proponuję
przestawić u siebie czytnik na stronę kodową ISO 8859-2 i będzie po
sprawie (chyba że kolega jest fanem M$) . Co do merytorycznej zawartości
posta kol. Lewis'a- zgadzam się z nim w 100%.
Pozdrawiam

G.B.