Re: Wirus restartujący kompa? //POMOCY ! ;-)

Autor: Paweł Neugebauer <p.neugebauer_at_advanto.pl>
Data: Fri 18 Mar 2005 - 20:42:32 MET

> Pytanie czy on tak zaczął po jakiejś zmianie w sprzęcie, czy po instalacji
> programów.

Właściwie...zaczęło się - po złapaniu jakiegoś wirusa typu hijack - którego nota bene potem usunąłem...(przy pomocy SpySubtrackt). Czasami też - po takim restarcie - system startuje ponownie, ale np. wywala się od razu po starcie GG...

> Czy się resetuje też kiedy nie masz połączenia z Internetem ? (bo może jakiś
> haker Ci robi żarty korzystając z sieci TCP/IP). Może wyjmij kabelek
> sieciowy/modemowy i zobacz czy dalej się resetuje.

Raczej nie hacker...ale wyjmę, zobaczę...

> pamięć jest wadliwa. Może np. źle działać z daną płytą główną w trybie
> "dual" itp. Przetestuj programem Prime95->Torture Test - jak nie zgłosi
> błędu przez 10 minut to sprzęt w porządku.

Oooo - jak kupowałem to ponoć "była możliwość", że te pamięci, które kupiłem nie współpracują z moją płytą - ale wszystko chodziło OK. Czy to może się dziać dopiero po kilku mies.? Czy raczej - jak nie współpracują, to od początku?

> Możesz też zapuścić testowanie dysku. WindowsXP->"Sprawdzanie błędów" we
> właściwościach dysku.

Spróbuję

> http://windowsupdate.microsoft.com/
> + konfiguracja firewall'a (mi rozpoznaje atak średnio raz na dwa dni)

A jakiego masz firewalla?

PN