Re: Taki tani LCD. Warto?

Autor: netx <user72wytnij_at_go2.pl>
Data: Fri 18 Mar 2005 - 20:26:48 MET

Użytkownik "klikawa" <WYTNIJ_LITERY_X_klikawax@vpx.plx> napisał w wiadomości
news:d1f6lv$pvd$1@news.onet.pl...
> Cześć.
> natrafiłem na takiego: BENQ 15" LCD FP557 w cenie około 750 zł w
> zależności
> od źródła.

> Współczynnik kontrastu: 450:1
> Bezwładność - czas odpowiedzi: 16 ms

Od razu mówię że też się nie znam na LCD, ale z testów na stronie:
http://www.mva.pl/ wynika że w większości przypadków 16ms to rozmijanie się
z prawdą. Czas odpowiedzi zależy od tego jaką zmianę "pokolorowania" piksela
bierze się pod uwagę i w najlepszym przypadku może to być trochę więcej niż
16ms a w najgorszym kilka razy więcej. Oczywiście inne monitory LCD mogą być
gorsze. Na tej stronce co podałem jest dość dużo informacji o LCD i różnych
modelach.

Pozdrawiam,
Marek