Taki tani LCD. Warto?

Autor: klikawa <WYTNIJ_LITERY_X_klikawax_at_vpx.plx>
Data: Fri 18 Mar 2005 - 19:29:20 MET

Cześć.

Jaki LCDek 15'' polecilibyście, do 1000zł?
Nie musi być genialny, wystarczy przyzwoity.
natrafiłem na takiego: BENQ 15" LCD FP557 w cenie około 750 zł w zależności
od źródła.
parametry ma dobre, ale czy te parametry nie są podpuchą taką samą jak
1000Watt-owe głośniczki z bazaru?
czy Benq wogóle warto brać do ręki?
jeśli nie to polećcie mi coś w miarę porzadnego w tej cenie, albo
podpowiedzcie na co zwócić uwagę, bo na LCDkach znam się jak na
szydełkowaniu ;)

a oto parametry tego wynalazku:

Model: BENQ 15" LCD FP557
Przekątna ekranu: 15"
Wymiary plamki: 0.297mm
Obszar aktywny wyświetlania: 304.1mm x 228.1mm
Maks. rozdzielczość obrazu: 1024x768
Maksymalna częstotliwość odchylania poziomego: 31 - 63 kHz
Maksymalna częstotliwość odchylania pionowego: 56 - 75 Hz
Kąt widzenia pionowy: 125 stopni
Kąt widzenia poziomy: 150 stopni
Jasność: 250 cd/m2
Współczynnik kontrastu: 450:1
Bezwładność - czas odpowiedzi: 16 ms
Regulacja cyfrowa (OSD): Tak
Wbudowane głośniki: Nie
Kolor obudowy: biało-srebrny
Pobór mocy tryb normalny/czuwanie/wyłączony: 30W / 2W / -
Zasilacz wbudowany: tak
Rodzaj złącza wideo: D-Sub
Możliwość powieszenia na ścianie: Tak
Obrotowy ekran [pivot]: Nie