Re: Nowy firmware do NEC 3520

Autor: Calme <calme_nospam_at_epf.pl>
Data: Fri 18 Mar 2005 - 20:15:05 MET

Użytkownik "Gupik" <gupik@NOSPAMpiasta.pl> napisał w wiadomości

> Ten NEC ND-4550A Multi, to by się bardzo przydał :) ciekawie tylko kiedy
> wejdzie do "sprzedarzy" ??

Hmm chyba najpierw to wejdzie do "sprzedazy" :) hehe ale faktycznie z
przyjemnoscia przesiadlbym sie na to cacko, poki co bedzie po drodze jeszcze
3540 wiec wydaje mi sie, ze to nie tak predko wszystko sie potoczy ale obym
sie mylil
natomiast bardzo ale to bardzo podoba mi sie opcja DVD RAM x16 - chocby dla
tego warto zrobic przesiadke bo "LightScribe" nie jest w zasadzie mi do
niczego potrzebne - ale podejrzewam, ze to niedlugo bedzie lansowane we
wszystkich modelach - co jest takze pewnego rodzaju chwytem marketingowym,
ktory jest obliczony na podwyzszenie ceny

--
<< pozdrawiam Calme>>>
[AsusA7N8X-E Deluxe + Barton 2500+ Aero7 +1024MB PC-333]