Re: Jak to zmienic?

Autor: Powiatowy ;) <kuba_wojewodzki_at_autograf.pl>
Data: Fri 18 Mar 2005 - 15:40:51 MET

> Włącz EasyTune na lewej krawędzi są na srebrnej "obudowie"
> dwa czerwone przyciski (tak w 2/3 wysokości "obudowy").
> Górny to Monitor, a dolny LimitSetting. Walisz w ten dolny
> zmieniasz temperaturę CPU powiedzmy na 72 stopnie i dajesz save.
> Co do temperatury w okolicach 60-70 stopni - to napisz czy to
> Barton,Sepron czy A64.
> Ja u siebie na Athlon XP+ (Barton) 2500@3200 mam w spoczynku
> około 63 stopni a w stresie idzie na 72 (MoBo Gigabyte 7N400Pro 2).
> Co prawda nie mam dobrego wentyla na CPU ale mam zato dobre
> wietrzenie całej budy (Chieftec BX).

> [...]

No to pisze: nie pomoglo poniewaz nie uruchamia mi sie ten przycisk w EASY
TUNE :( Inne bajerki dzialaja ale to sie niechce wlaczyc... Co zrobic? Da sie
to zmienic przez BIOSIA? Sa jakies inne programy do takich zmian? Plyta
GIGABYTE procek ATHLON i lipa! Przeciez nie wyrzuce kompa :) Odpisz! Dzieki!