Re: Jak to zmienic?

Autor: Radek D <radek997_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 18 Mar 2005 - 07:37:37 MET

> RADEK i co o tym myslisz? Napisz jak to zmienic... PLIS!
Włącz EasyTune na lewej krawędzi są na srebrnej "obudowie"
dwa czerwone przyciski (tak w 2/3 wysokości "obudowy").
Górny to Monitor, a dolny LimitSetting. Walisz w ten dolny
zmieniasz temperaturę CPU powiedzmy na 72 stopnie i dajesz save.
Co do temperatury w okolicach 60-70 stopni - to napisz czy to
Barton,Sepron czy A64.
Ja u siebie na Athlon XP+ (Barton) 2500@3200 mam w spoczynku
około 63 stopni a w stresie idzie na 72 (MoBo Gigabyte 7N400Pro 2).
Co prawda nie mam dobrego wentyla na CPU ale mam zato dobre
wietrzenie całej budy (Chieftec BX).

PS. Napisz czy pomgło