IBM t30 czy r40e

Autor: radious <radious_at_gmail.com>
Data: Fri 18 Mar 2005 - 00:16:02 MET

Witajcie!
Stoję przed zakupem laptopa (używanego), do tej pory rozważałem IBM t30 z
PIV-M 2,0GHz, 256-512ram i napędem combo. Spotykałem oferty 1,5-2 letnich
laptopów za ok. 2,6tys złotych. Dziś za tą cenę zaoferowano mi r40e Cel-M
2,0GHz, 256MB ram, 35GB dysk, DVD (bez combo) i bez IRDA (średnio mi
przydatne, ale przydatne) oraz bez FDD, w lipcu skończy roczek, zastanawiam
się czy warto go kupować czy czekać na starszego t30 (duża to przepaść
technologiczna?) aha, w r40e bateria trzyma 2h 20min. Interesuje mnie tylko
to porównanie, delle, toshiby i inne compaq rozważam na boku na razie. Za
wszelkie info dziekuję.
radious