Re: formatowanie

Autor: Adi Cherryson <grzesj25_at_alpha.net.pl>
Data: Thu 17 Mar 2005 - 07:58:36 MET

> OK. Jednak skoro ma NTFS, to raczej Win9x nie używa. A 99% pytań tego
> typu opiera się na starych przyzwyczajeniach i zwykłej niewiedzy userów,
> którzy wyciągają z szafy DOS-ową dyskietkę startową usiłując przy jej
> pomocy sformatować sobie partycje. W NTFS, oczywiście.

Ok racja tylko ja juz pomoglem moim znajomym ktorzy po zabawie w xp chcieli
skasowac ten sys i zalozyc od nowa win98 i chcieli formatowac wiec im
doradzalem fdiskiem usunac partycje i od nowa zalozyc i sformatowac
bo pod dosowa dyskietka nie da sie formatowac NTFS

ale fakt to bylo 2 lata temu teraz prawie wszyscy sa na Xpeku wiec to moja
wina, powinieniem byc bardziej domyslny :-)
po prostu wkurzyl mnie ten ton "nie sluchaj bredni"

 Pozdro Sneer