Re: formatowanie

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Thu 17 Mar 2005 - 00:27:04 MET

Użytkownik "Adi Cherryson" <grzesj25@alpha.net.pl> napisał w wiadomości
news:d18nc8$s0g$1@news.onet.pl...

> Użytkownik "Michal Kawecki" <kkwinto@o2.px> napisał w wiadomości

> Kolego jakich bredni !
> Gosciu napisal ze chce uzyc dyskietki windowsa a takie uzywane w
> win95-98, nie napisal ze chce cos robic pod XP.
> Gdyby napisal to od razu bym napisal ze w konsoli odzyskiwania sa
> takie opcje

OK. Jednak skoro ma NTFS, to raczej Win9x nie używa. A 99% pytań tego
typu opiera się na starych przyzwyczajeniach i zwykłej niewiedzy userów,
którzy wyciągają z szafy DOS-ową dyskietkę startową usiłując przy jej
pomocy sformatować sobie partycje. W NTFS, oczywiście.

> Pozdro Sneer

Także :-).

--
M.   [MVP]              "Use Google, stupid!"
/odpowiadając zmień px na pl/