[Trochę OT - drukarka HP610C]

Autor: ToNZi <cowasto_at_dziestam.nl>
Data: Wed 16 Mar 2005 - 19:29:30 MET

Witam Was!
Zanim tutaj postanowiłem napisać przekopałem google i strony HP ale
wskazówki tam znalezione nieposkutkowały :(

Otóż problem jest natury drukarkowej ;)
Podczas drukowania jakiegoś dokumentu wypluwa mi drukarka jakieś
śmieszne znaczki typu uśmieszki, serduszka itp.
Czasem potrafi wydrukować całą stronę dobrze (wow!)
Najczęściej jednak "zawiesza" się drukowanie w połowie strony, miga
dioda od "braku papieru".
Otrzymuję komunikat, że "drukowanie nie powiodło się".

System to WinXP z SP2.
reinstalacja sterowników czy reinstalacja portów drukarki w systemie nie
przynosi rezultatu.
Drukarka podłączona jest do portu LPT.

Podczas drukowania wydaje z siebie bardzo dziwne odgłosy, jakieś
charczenie, ale wydaje się, że o nic nie haczy itd.
Może to wina głowicy albo czegoś?
Nie jestem "naprawiaczem drukarek" dlatego pytam tutaj was, może ktoś
miał podobny problem z tym modelem albo podobnym i jakoś poradził sobie?

Obawiam się, że może to być oznaka nadchodzącego końca drukarki choć
dziwne by to było bo była bardzo mało eksploatowana :(

Jeśli jakieś jeszcze informacje są potrzebne to chętnie coś dopiszę,
tymczasem liczę na Waszą pomoc i z góry dziękuję.

--
.._ßßÔÔ<:==Call Of Duty Fanatic Playa==:>ÔÔßß_.. -=<[4D Member]>=-
..:: [GG: 0010 0101 0010 0100 1000 0000 1001 ]::..