Ciagle problemy z elektrownia - problemy z zasilaczami

Autor: Aksak <lechkawecki_at_interia.pl>
Data: Wed 16 Mar 2005 - 19:24:45 MET

Witam

Od 7 miesiecy czasu jestem opiekunem szkolnej pracowni informatycznej. W tym
czasie padlo w pracowni ponad 10 zasilaczy - marnej co prawda jakosci ale
jednak zbyt wiele jak na normalna eksploatacje. Podobne problemy ze sprzetem
elektrycznym maja okoliczni mieszkancy, psuja sie pralki, mikrofale itd.
Jakie urządzenie wyeliminuje moje problemy? Czy UPS wystarczy, czy
stabilizuje on prad, czy tylko dostarcza czas na zamkniecie systemu w
wypadku braku pradu?

Dziekuje za odpowiedzi, ptrzydalyby sie tez linki do yrzadzen adekwatnych do
rozwiazania mego problemu...

Z powazaniem

Lech Kawecki