Re: windows 3.11 gdzie to można znaleść >?>

Autor: axell <axell_at_wywalto.op.pl>
Data: Wed 16 Mar 2005 - 15:23:20 MET

> Nie wiem do czego ten 386 ma słuzyć ale w zamierzchłych czasach na
> kompie 386 DX 40Mhz 8 MB Ram instalowałem win 95. Do instalacji
> wymaga coś koło 111 MB HDD a później mieści się ma 80 MB
> Chyba żebym się mylił (może to było 486) ale na pewno win 95 chidził
> mi na 130 MB HDD
> jeśli jest to 386 SX to chyba nie da się instalować ale robiłem kiedyś
> taki myk że podpiąłem dysk do szybszego na czas instalacji a potem
> zpowrotem i po znalezieniu urządzeń nawet to działało.
> Z tego co pamietam to win 3.1 i 3.11 nie miały Dosa i trzeba go było
> [...]

Pamiętam na moim 386dx 40 z 5MB RAM dysk 110 MB spakowany jeszcze
stackerem -pierwsza instalacja najwcześniejszej wersji dyskietkowej
win95 (chyba 16 dyskietek) muliło się niemiłosiernie, i po 20 minutach
staciłem całkowitą kontrolę nad systemem (pusty pulpit został nic się
nie chciało uruchomic menu start nie reagowało), po restarcie nie chciał
wstać. Doświadczenie z samego działania systemu myślę, że byłoby
porównywalne z zainstalowaniem dzis windowsa xp na jakimś starym pentium
100 z 24 MB RAM.
axell