Re: monitor do 1000zl

Autor: Anubis <rafalb7_at_o2.pl>
Data: Wed 16 Mar 2005 - 15:22:00 MET

Użytkownik "Kamil" <dedkam@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:d0k9og$1r7$1@nemesis.news.tpi.pl...
> witam
> mam problem z wyborem monitrora. obecnie pracuje na starym i poczciwym
> studioworks 56i. mam do wydania 1000 zl i kompletnie nie wiem juz co
wybrac.
> komputera uzywam glownie do internetu, programow biurowych, filmow i dosc
> rzadko do gier. Co polecacie wybrac? CRT, czy LCD? ile cali ?
> prosze o pomoc i z gory dziekuje
> Kamil

Ja na allegro kupilem uzywany monitor za 235 zl !! (stal w magazynie,
wczesniej pewnie z 1 rok w biurze w Niemczech) FujiSiemens 17" CRT, kolory
sa piekne, ostrosc rewelacyjna chodz kineskop nie jest plaski to jak bym
mial ok 600zl nie kupil bym nic lepzego z podobnymi parametrami .... (100Hz
przy 1024x768) max 1600x1200 rozd.)
Moze poszukaj cos tej firmy najlepiej na kineskopie Toshiby jak w moim, ma
bardzo soczyste i mile dla oka barwy...:)