Re: Nietypowy problem z komputerem. Nie mogę wejść w tryb graficzny.

Autor: adasiek <podolany_at_poczta.wp.pl>
Data: Tue 15 Mar 2005 - 15:55:55 MET

 Kalito wrote:

> Mój problem polega na tym, że komputer działa tylko w trybie tekstowym. Przy
> próbie uruchamiania systemu Windows pokazuje się bluescreen, a przy próbie

to moze oznaczac jakikolwiek problem z windowsem; sprawdziles czy to
samo dzieje sie na wersji instalacyjnej windows?? na ekranie
grafiucznym?

> uruchomienia Knoppixa uruchamia się w trybie tekstowym i za nic nie można

to moze oznaczac, ze jadro standardowe knoppixa nie obsluguje twojego
chipsetu lub karty graficznej; typowo chipsety i81x wymagaja w wielu
samobootujacych dystrybucjach osobnego jadra;

> wejść w tryb graficzny. Karta graficzna jest na 100% sprawna. Czy to może być

oczywiscie; a po czym wnosisz, ze karta jest na 100% sprawna?? jezeli
chcesz odpowiedziec, ze na innym komputerze dzialala, to moze sprawdz
czy mnozniki magistrali w obu komputerach sa takie same;

> uszkodzenie płyty głównej? Czy ktoś miał podobny problem i może mi pomóc? TIA

jak podasz model plyty glownej, to sie dowiemy czy moze problemy lezy
we wbudowanym na plyte chipie graficznym, czy w czymkolwiek innym;

dobra rada: zanim wyslesz na grupe swoje pytanie, daj je komukolwiek do
przeczytania; zapytaj sie tej osoby, czy uwaza ze w pytaniu jest zbior
danych wystarczajacy do jednoznacznej identyfikacji problemu;

jezeli jednak uwazasz, ze pytanie bylo OK, to oddaj sprawe do serwisu;
serwis to odpowiednie miejsce dla osob, ktore definiuja problem tak:
"moj _komputer_ dziala tylko w trybie tekstowym";

adas;