Re: Nietypowy problem z komputerem. Nie mogę wejść w tryb graficzny.

Autor: <webmajsterek_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 15 Mar 2005 - 21:47:19 MET

> Witam!
>
> Mój problem polega na tym, że komputer działa tylko w trybie tekstowym. Przy
> próbie uruchamiania systemu Windows pokazuje się bluescreen, a przy próbie
> uruchomienia Knoppixa uruchamia się w trybie tekstowym i za nic nie można
> wejść w tryb graficzny. Karta graficzna jest na 100% sprawna. Czy to może być
> uszkodzenie płyty głównej? Czy ktoś miał podobny problem i może mi pomóc? TIA

jak ekran z napisem
"blad ochrony sytemu" -- to masz prawdpodnie uszkodzony jeden ze sterownikow
lub plikow sytemowych ( mp poprzez skrzywowanie plikow )

" blad z numerem " -- to uszkodzenie pamieci
" blad z numerem uirzadzenia " to nie gotowosc urzadzneieia lub zle napisany
sterwnik

wszystkei trzy bledy testowalem i na pierwszy pomoaga reinstalacjia windowsa (
jak to win 98/me )

na drugi wymiana pamieci
na trzeci ekeperymenty ze sterownikami ,