Re: Asus A7V880 brak dzwieku

Autor: Jakub Ziobro <qbusNOsSPAMs_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 15 Mar 2005 - 15:00:08 MET

> wgralem bios 1008, czy wgranie bety nie bedzie niebezpieczne? zalezy mi na
> stabilnosci systemu. Strowniki mam orginalne z plyty od producenta,
> zreszta
> te sciagniete z www tez nie rozwiazuja problemu. wyglada jakbym mial
> uszkodzony glosnik (choc te sa sprawne) cholera co to moze byc??

Bios 1008 nie rozwiązuje sprawy - to właśnie z nim występują problemy przy
zamykaniu/restartowaniu systemu. Wgraj 1009 beta - napewno nie jest
niebezpieczny ;-) Nie zapomnij po jego uaktualnieniu wgrać domyślne
ustawienia biosu, dopiero później ustawiaj od nowa. Jeśli nie masz dźwięku a
sterowniki są OK to może rzeczywiście masz coś nie tak z wbudowanym
dźwiękiem. Włącz w biosie POST Reporter, podepnij pod zielone wyjście
słuchawki i słuchaj czy przy starcie komputera słyszysz komunikaty głosowe.
Jeśli tak - karta dźwiękowa powinna być OK, a coś jest nie tak w systemie.
Jeśli nic nie będzie słychać - możliwe że uszkodzone jest coś na płycie...
Odnośnie mnożników i fsb - nie jestem fanem overclockingu więc nigdy się w
te opcje nie zagłębiałem - nie wiem co tam być powinno.

--
Pozdrawiam,
Jakub Ziobro