Re: Asus A7V880 brak dzwieku

Autor: Andrzej <andrzej_at_nospam.pl>
Data: Tue 15 Mar 2005 - 14:04:00 MET

Dnia Tue, 15 Mar 2005 08:36:42 +0100, Jakub Ziobro napisał(a):

> Wgraj nowy beta bios (1009) ze strony producenta. Poprzednie wersje maja
> bledy w obsludze ACPI. Jesli chodzi o dzwiek - uzywaj sterowników tylko ze
> strony producenta i to do tego konkretnego modelu plyty. Inne nie beda
> dzialac. Wyjscie na glosniki jest domyslnie zielone, jesli masz ustawione w
> mixerze 2 glosniki.

wgralem bios 1008, czy wgranie bety nie bedzie niebezpieczne? zalezy mi na
stabilnosci systemu. Strowniki mam orginalne z plyty od producenta, zreszta
te sciagniete z www tez nie rozwiazuja problemu. wyglada jakbym mial
uszkodzony glosnik (choc te sa sprawne) cholera co to moze byc??

i jeszcze jedna sprawa, na poczatku po kupieniu plyty widzialem opcje
zmiany mnoznika oraz fsb, teraz moge w biosie zmieniac jedynie mnoznik, nie
ma opcji regulacji fsb - w rezultacie chodzi wszystko na domyslnym fsb 100
:( czy da sie to gdzies zmienic???