Czemu nie mogę podłączyć dysku???

Autor: JP <jpietruszczak_at_gazeta.pl>
Data: Tue 15 Mar 2005 - 00:39:19 MET

Witam,
Problem jest następujący - posiadam dwa dyski: 160 GB Barracude i 16
gigowego Quantuma w kieszeni. Oba chodzą bez problemu, ale wczoraj przyszedł
do mnie kumpel z 250 GB Caviarem i niestety nie mogłem z niego skorzystać.
Zaraz po ekranie POST (ten z tabelką z danymi kompa), gdy zaczynał bootować
system wyskakuje komunikat, że na dysku brakuje pliku ntldr i naciśnij
Ctrl+Alt+Del aby kontynuować. Po resecie dokładnie to samo.
Próbowałem zmieniać zworki (wszystkie możliwe pozycje, odłaczać w biosie
możliwość bootowania z innego urządzenia niż pierwszy dysk (ten 160 GB) i
nic - ten uciążliwy komunikat i przysłowiowa dupa. Sprawdziłęm i na dysku 16
GB quantuma (moim) znajduje się ten plik. Nie mam tylko pojęcia do czego
służy i jak go przeniesieść na dysk kumpla. Ewentualnei co kumpel musi
zrobić z dyskiem, żeby ten plik się na nim znalazł. Jakieś sugestie co to
może być i jak tą sprawę rozwiązać?
Pozdrowienia, Jacek Pietruszczak