Re: Notebook za 2000 zł

Autor: adasiek <podolany_at_poczta.wp.pl>
Data: Mon 14 Mar 2005 - 16:24:30 MET

WB wrote:

> [...]
[...]
> Uważam że nie warto. Za tę cenę po pierwsze można kupić lepszy model (nowe
> R50e zaczynają się na allegro od 3300 - jeżeli nie musisz mieć gładzika to

3300 - 2600 = 700PLN, czyli prawie placa minimalna w tym kraju;

> warto wziąć) po drugie sądzę że zdecydowanie nalezy unikać notków
> poleasingowych. Niby przechodzą regenerację ale doświadczenia z takim

jasne ;-) ja wole sprzet oferowany przez sprzedawcow zajmujacych sie
handlem poleasingowym sprzetem i mam ku zachecie nastepujace argumenty:

1) kupujac sprzet od osoby, ktora jednorazowo sprzedaje swoj jeden
komputer, mozesz trafic na naciagacza; latwo sobie wyobrazic debila,
sprzedajacego jeden komputer, ktory przekoloryzowuje cechy tego
komputera; niestety nie mozesz tego latwo ocenic;

2) zrodla komputerow poleasingowych sa zlokalizowane poza Polska; te
komputery moga przyjezdzac do nas jako sprzet regenerowany (czyli
wlasnie "refubrished") i do takiego nie ma zadnych obaw; to jest
sprzet doprowadzany do stanu swietnosci; wymieniane sa w nim obudowy,
matryce, wnetrznosci sa testowane; sprzet regenerowany mozna latwo
rozpoznac na pierwszy rzut oka, bo wyglada z zewnatrz idealnie; druga
grupa komputerow przyjezdza do Polski na paletach jako "zlom"; i te
sa nastepnie doprowadzane do stanu swietnosci w Polsce; jestem jednak
zdania, ze ta druga grupa sie kurczy - bo bez problemu mozna sciagnac
sprzet regenerowany, ktory wymaga mniej zachodu, a cenowo wyglada
podobnie;

pzdrv;
adas;