Monitor 19" IBM.

Autor: Boska <boska_at_nie.ma.takiego.numeru.pl>
Data: Mon 14 Mar 2005 - 12:13:38 MET

mam na mysli taki monitorek
http://systemsassurance.com/systemsSpec.asp?id=T3960UK&id1=ICC006328

czy ktos sie z tym juz spotkal? zalezy mi, zeby byl plaski ekran, a nie
tylko wiecej szkla wylane po bokach, zeby udawalo plaski, zalezy mi, zeby
monitor byl czarny, 19 calowy i w przyzwoitej cenie. ja wiem, ze to jest
IBM i w ogole powinnam uciekac daleko, ale moze ktos mi powie, ze to dobry
monitor, bo jest tani i dostepny u mnie (mieszkam w Irlandii), a tu
niewiele fajnych rzeczy jest dostepnych :>

dziekuje za pomoc i opinie

--
Boska
Lupus: Tak sie zastanawiam, czy po lecie koniecznie trzeba wymieniac