Re: system zatrzymuje sie co pol sekundy

Autor: rs <no.address_at_no.spam.pl>
Data: Sun 13 Mar 2005 - 23:44:08 MET

On Sun, 13 Mar 2005 23:14:49 +0100, "Michal Kawecki" <kkwinto@o2.px>
wrote:

>Masz bardzo dużo procesów działających w tle - tu zacznij szukać.

owszem wtedy kiedy robielm ten skan to mialem. ale w tym czasie, z
dugiej stony, nie mialem problmeu z zatrzymywaniem, teraz tez nie mam.
dziek sie nie buja. mysz nie skacze. programow odpalonych do oporu. no
prawie.
gdyby to trwalo przez kilka godzin, albo jakos regularnie sie
powtarzalo to by mi bylo latwiej to sprawdzic i wyeliminowac, ale to
jest np. 20 minut i bez zadnego powodu znika. czasami wylacze jakis
service czy aplikacje, to tez znika, ale za godzine powraca, bez
wlaczania "podejrzanej" aplikacji czy service'u.
ale sadze, ze to wlasni w tych procesach a przynajmniej w jednym z
nich cos jest nie tak. czasami jest tuz po starcie systemu. czasami
nie.

> Ale na
>początek odinstaluj wszystko co jest związane z Sound Blaster, ew.
>przejdź na sterowniki certyfikowane przez MS (systemowe).

ale sterowniki do tej karty sa certyfikowane przez MS. nie?
poza tym ten komp chodzil przez dwa tygodnie tak jak go DELL stworzyl
(z tymi sterownikami) i bylo ok. poza tym stracilbym firewire, ktore
jest na tej karcie i EAX console.

wlasnie najbardziej mnie wkurzaja takie uszkodzenia, ktore jak juz sie
prawie wie co jest grane to nagle wszystko jest dobrze i trzeba czekac
do nastepnego razu, ale wielkie dzieki za czas i rady. <rs>

--
Facts are stupid things.
Ronald Reagan (regarding Iran Contras)