Re: Notebook za 2000 zł

Autor: trzmiel <trzmiel_at_nospaminteria.pl>
Data: Sun 13 Mar 2005 - 22:17:49 MET

In news:d12a77$qso$1@news.onet.pl,
Skyname <openboy@op.pl> typed:
> umiejetnie mnie zbijasz z tropu :)
> bo wychodzi na to ze u nikogo nawet takiej krotkiej gwarancji nie
> dostane. Oczywiscie chodzi o laptopy poleasingowe bo na nowke IBM to
> mnie nie stac :/ Ale brak gwarancji i ew. awarie podzespolu ratuje chyba
> fakt ze do
> takiego markowego sprzetu mozna latwiej dostac podzespoly zamienne?
> Co o tym sadzisz?

Ja kupuje IBM'a ew HP bo mam dostep do czesci z tych firm. Inna sprawa, ze
gdybym nie mial dostepu to pewnie kupowalbym IBM'a ze wzgledu na dostepnosc
czesci glownie do starszych modeli na allegro. W laptopach najczesciej
padaja chyba baterie, dyski i tu nie ma wiekszego problemu, ani z
dostepnoscia ani cena. Gorzej jak poleci plyta glowna czy matryca :-(

pzdr.
trzmiel