Re: Notebook za 2000 zł

Autor: Skyname <openboy_at_op.pl>
Data: Sun 13 Mar 2005 - 22:14:38 MET

trzmiel napisał(a):
> In news:d12731$i3s$1@news.onet.pl,
> Skyname <openboy@op.pl> typed:

> nie liczylbym na gwarancje na model T23 ktory byl produkowany juz ponad 3
> lata temu. IBM daje 3 lata gwarancje na swoje laptopy (1 rok na baterie) i
> jesli kupisz laptopa bez pisemnej gwarancji IBM Polska to cienko widze
> realizacje takiej gwraancji. Moj kolega kiedys kupil uzywanego laptopa z 6
> miesieczna gwarancja i gdy padl w nim po 2 miesiacach dysk, to firma w
> ktorej kupil juz nazywala sie inaczej (ludzie byli Ci sami) i olali kumpla
> gwarancje :-)

> [...]
umiejetnie mnie zbijasz z tropu :)
bo wychodzi na to ze u nikogo nawet takiej krotkiej gwarancji nie dostane.
Oczywiscie chodzi o laptopy poleasingowe bo na nowke IBM to mnie nie stac :/
Ale brak gwarancji i ew. awarie podzespolu ratuje chyba fakt ze do takiego
markowego sprzetu mozna latwiej dostac podzespoly zamienne? Co o tym sadzisz?

a moze macie juz jakiegos srpawdzonego sprzedawce/firme ? obecnie wynajduje Tego
dziesiatki i robie przesiew, ale ktory jest najabrdziej wiarygodny to nie wiem :)

Pozdrowienia