Re: Spadek wydajnosci ?

Autor: pb2004 <pb2004_at_niema.adresu.com>
Data: Sun 13 Mar 2005 - 20:57:13 MET

Użytkownik horses@poczta.onet.pl napisał:

> No akurat dyski pracuja na SCSI a tu DMA raczej nie ma nic do gadania. Kanal
> na nagrywarce jest OK.
>
> A co do SP2 to nie wiem ale fakt faktem ze przed instalacja komp pracowal
> lepiej.
> Po instalacji jest naprzyklad to ze jak klikne prawym klawiszem na obraz aby
> wyslac go na @ to sie komp wiesza :(

To zakładając że sprzęt jest w 100% sprawny radzę się spytać na grupie o
windowsie serii nt. Sprawdź w menadżerze zadań czy jakiś proces nie
zabiera więcej niż powinien mocy procesora i spróbuj przeskanować
komputer na obecność spyware lub i malware na przykład Microsoft
Antispyware i jakimś antywirusem.

--
PeterB