Re: Spadek wydajnosci ?

Autor: <horses_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 12 Mar 2005 - 21:01:37 MET

> Ja bym radził sprawdzić czy dyski pracują w trybie dma. Jeśli nie to
> znalazłeś winowajcę. Wskazuje na to skakanie bufora w nero. To
> spowolnienie wygląda raczej na problem softwarowy. Możliwe też że sp2
> podczas instalacji podmienił sterowniki do niektórych urządzeń.
>
> --
> PeterB

No akurat dyski pracuja na SCSI a tu DMA raczej nie ma nic do gadania. Kanal
na nagrywarce jest OK.

A co do SP2 to nie wiem ale fakt faktem ze przed instalacja komp pracowal
lepiej.
Po instalacji jest naprzyklad to ze jak klikne prawym klawiszem na obraz aby
wyslac go na @ to sie komp wiesza :(

PZDr.
Adam