Re: Mysz optyczna bezprzewodowa- 3 do wyboru

Autor: Wonder <wonder34nospam_at_poczta.fm>
Data: Sun 13 Mar 2005 - 17:38:06 MET

> 1. bierz coś Logitecha
> 2. nie bierz a4tech

Czy Logitecha wszyscy polecają, bo się przyjęło że najlepszy, czy z innego
powodu? Miałem Logitecha i wcale mi nie pasował. Był niewygodny i miał
niewygodne sterowniki. Od prawie dwóch lat mam A4techa, i uważam że jest
lepszy i wygodniejszy od Logitecha. I sporo tańszy.

> 3. idz do sklepu i zobacz kilka jak leżą w ręce, IMHO niektóre
> wyprofilowane są niewygodne

Z tym się zgodzę. Myszkę trzeba sobie dopasować. A nie wierzyć że Logitech,
i będzie super.

Wonder