Dwa pytania dortyczące dysków twardych

Autor: Szkudnik <niemam_at_maila.pl>
Data: Sat 12 Mar 2005 - 09:54:01 MET

Witam
Mam dwa pytania - dla niektórych może głupie no, ale:
1. Czy położenie dysku wewnątrz komputer ma znacznie? Dokładnie chodzi o to,
że dokupiłem drugi dysk twardy i nie mam za bardzo gdzie go wkręcić, bo mam
starą obudowę. Czy dysk może być przykręcony do góry nogami?

2. Nowy dysk ma 80GB - komputer go nie wykrył więc zmieniłem zworki aby był
jako 32GB a potem sformatowałem - Jest Dobrze. Czy teraz po zmianie płyty
głównej na nową (i ustawieniu zworek z powrotem na 80GB) komputer bedzie go
wykrywał jako 80GB czy jako 32GB i jak to bedzie wyglądać po Windowsem - w
końcu sformatowałem go jako 32GB.

Pozdrawiam
Szkudnik