Re: Pamięć RAM - pytanie

Autor: Blesso <spam>
Data: Fri 11 Mar 2005 - 21:24:14 MET

Użytkownik "Lecter" <> napisał > Witam!

> Mam zamiar kupić 256 MB pamięci DDRAM (specyfikacja kompa niżej). >
> - Mam już 256 (2x128) MB DDRAM (333 MHz - PC2700), są to moduły noname.
> Teraz chciałbym zainwestować w też 256 MB ale np. Kingstona.
____________________

nie powinno byc problemu
wszystko zalezy od plyty glownej
sprawdz co daja nowe biosy (chyba ze juz masz wgrany)
czy nowa pamiec bedzie 333 czy 400MHz nie ma wiekszego znaczenia bo max
procek ktory mozesz wlozyc do tej plyty to i tak na FSB 333
a jesli plyta oferuje asynchroniczna prace pamieci RAM to i tak blokowac cie
beda stare kosci
kup TwinMosy lub Samsungi (sa roche tansze od Kingstona)
dla pewnosci pogadaj ze sprzedawca na temat mozliwosci wymniany kosci na
inna ( czasami warto dmuchac na zimne )

Blesso

PS
--- LUDZIE - TNIJCIE POSTY !!! (to do Dariusza)