Pamięć RAM - pytanie

Autor: Lecter <namore_at_wp.pl>
Data: Fri 11 Mar 2005 - 18:46:48 MET

Witam!

Mam zamiar kupić 256 MB pamięci DDRAM (specyfikacja kompa niżej). Nie
jestem doświadczonym komputerowcem, dlatego piszę na grupę prosząc o
porady. Kilka pytań:

- Mam już 256 (2x128) MB DDRAM (333 MHz – PC2700), są to moduły noname.
Teraz chciałbym zainwestować w też 256 MB ale np. Kingstona. Czy te pamięci
(stare i nowe) będą ze sobą współpracować? Czy mogą wystąpić jakieś
problemy?
- A jeślibym myślał przyszłościowo i kupił 256 MB 400 MHz (chociaż moja
płyta i tak ich nie obsłuży), to czy takie pamięci będą w ogóle działać?
- Upatrzyłem nawet już moduł który bym chciał mieć:
http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=283 - co sÄ…dzicie?

Bardzo dziękuję za wszelką pomoc

MĂłj komp:

Proc.: Athlon XP 1700+