Re: Jak to w koncu jest z tymi glosnikami i DTS ?

Autor: TK <nospam-kochmans_at_polbox.com>
Data: Fri 11 Mar 2005 - 18:17:50 MET

Użytkownik Calme napisał:
> Użytkownik "TK" zapodal

> w power dvd 6.0 deluxe nigdzie nie ma takiej opcji albo ja jestem slepy
>
> , a w sterownikach do

> w sterownikach moge wlaczyc SPDIF (digital output) w power dvd tego nie
> mam-

Ja mam wersje OEM PowerDVD 5. Po wejsciu do konfiguracji (maly przycisk
z mloteczkiem) zakladka "Audio" i w menu "Speaker Environment" ostatnia
pozycja to "Use SPDIF".

> natomiast jezeli chodzi o DTS czy chodzilo Ci o wlaczenie w zakladce
> DTS Neo 6 cinema mode ??? jezeli tak to dalej niestety nic nie slychac
> w sterach jest puszczone przez SPDIF - DTS NEO6 na cinema mode i dalej kicha
> :(

Raczej nie o to mi chodzilo. Ja mam Audigy 2, wiec byc moze sa jakies
roznice, ale u mnie to jest tak:
"Panel Sterowania" - "AudioHQ" - "Device Controls" no i tam juz mozna
wlaczyc odpowiedni dekoder. U mnie jest wprawdzie tylko Dolby Digital i
Dolby Digital Ex, ale gdzies na jakims screenie widzialem, ze w
przypadku Audigy 2 ZS jest tam jeszcze pozycja DTS.