Re: Jak to w koncu jest z tymi glosnikami i DTS ?

Autor: Calme <calme_nospam_at_epf.pl>
Data: Fri 11 Mar 2005 - 09:22:57 MET

Użytkownik "TK" zapodal
> Ustaw w PowerDVD, zeby dzwiek puszczal na SPDIF

w power dvd 6.0 deluxe nigdzie nie ma takiej opcji albo ja jestem slepy

, a w sterownikach do
> Audigy wlacz dekodowanie DTS

 w sterownikach moge wlaczyc SPDIF (digital output) w power dvd tego nie
mam- natomiast jezeli chodzi o DTS czy chodzilo Ci o wlaczenie w zakladce
DTS Neo 6 cinema mode ??? jezeli tak to dalej niestety nic nie slychac
w sterach jest puszczone przez SPDIF - DTS NEO6 na cinema mode i dalej kicha
:(

pozdrawiam
Calme