LEADTEK WinFast TV 2000 RM problem z dzwiekiem

Autor: castrol <jkustra_at_wywalto.cruso.pl>
Data: Fri 11 Mar 2005 - 17:23:35 MET

Witam

Posiadam Karte TV LEADTEK WinFast TV 2000 RM i mam z nia maly problem.
Mianowicie po zainstalowaniu (wszystko przebiega prawidlowo) karta normalnie
sie uruchamia, wszystkie ustawienia mozna zmieniac, wyszukiwanie programow
dziala bez zarzutu.
Ale najczesciej wyszukuje mi sam obraz, a programy bez dzwieku, za wyjatkiem
jednego (odbieram na zwyklej antenie).
Czesem, jesli kilka razy przeszukam kanaly, uda mu sie zlapac wszystkie
kanaly z dzwiekiem, wtedy normalnie mozna ogladac TV, ale tylko do ponownego
uruchomienia WinFast PRV, jesli sie wylaczy i wlaczy ponownie to dzwieku
znowu nie ma (jest slaby na tym jednym kanale, ale za to obraz jego jest
nienajlepszy), pomimo ze wczesniej kanaly z dzwiekiem zostaly wykryte i
zapisane

Co to moze byc?? Karte probowalem juz przeisntalowywac kilka razy, walcze z
ta karta juz 3 dzien, bo wczesniej bylo wszystko ok!!

PRzeszukalem archwium, probowalem juz roznych metod, ale moja cierpliwosc i
wiedza chyba sie skonczyla i moze ktos z was ma jakies pomysly??
Bede bardzo wdzieczny za pomoc

Pozdrawiam
Jacek