Re: karta muzyczna

Autor: stefe <stefe_at_poczta.fm>
Data: Fri 11 Mar 2005 - 17:19:58 MET

Dnia 2005-03-11 11:16, Tomasz "jArJE" napisał(a):

>SB Live 24bit w zupelnosci by wystarczylo [...]
ale ja nie napisalem, ze nie wystarczy... napisalem, ze hercules bedzie
lepszym rozwiazniem. uzywam kart live i fortissimo z zestawami stereo i
slysze roznice na korzysc tego drugiego... ale nie uzywam popierdkow
komputerowych tylko sporych kolumn glosnikowych podlaczonych do
zewnetrznego wzmacniacza.

--
Pozdrawiam *stefe*
*Tlen* stefe *ICQ* 153770834