Re: Catalyst 5.3 .....Danger!!!

Autor: Chichotek <zy_at_erpuarg.jnj.cy>
Data: Fri 11 Mar 2005 - 14:45:06 MET

Rafał 'R4v' Błachnio, pisząc na
pl.comp.pecet,pl.rec.gry.komputerowe.sprzet, z premedytacją zapewne
napisał(a):

> No tak, nForce2 jest spieprzony całościowo: i hard i software.

Hmm, choć sam mam VIA to wielu moich kolegow ma mobo z nf2 i naprawde nie
narzekają - bardzo sobie chwalą, więc troche mnie dziwią Twoje żale. Ale
rozumiem że piszesz w oparciu o własne subiektywne odczucia.

--
Pozdrawiam, Chichotek
Soltek DRV5, AthlonXP 1600+, 512mb DDR, BIV 40gb, WD400JB, Hercules R8500LE