Re: Karty sieciowe

Autor: dylan <dylanUSUN_TO_at_interia.pl>
Data: Fri 11 Mar 2005 - 14:41:14 MET

sam prosisz o szczegółowe informacje a nie podajesz czego tak naprawdę
szukasz...
chodzi Ci o budowę, zasadę działania, typy kart sieciowych?
Te wszystkie informacje powinieneś bez trudy znaleźć a tak wogóle przy
okazji skoro to temat pracy dyplomowej to wypadało by cos na ten temat
wiedzieć...
Szukanie zacząłbym może od stron producentów może akurat któryś opublikował
interesujące informacje np 3Com, DLink...

po drugie poczytaj FAQ grup dyskusyjnych, skoro ktoś Ci tak odpisuje jak
Andrea należy się dwukrotnie zastanowić nad sensem pytania i słusznością
czyjejś odpowiedzi.

Pozdrawiam,
Daniel

Ps. Odnośnie kart wifi widziałem kilka pozycji w księgarniach, nie wiem czy
np w Anatomii PC nie ma czegos interesującego.