Re: temperatura 6600 GT AGP

Autor: edwardek <edwardek.usun_at_to.poczta.onet.pl>
Data: Fri 11 Mar 2005 - 11:45:20 MET

Dnia Fri, 11 Mar 2005 09:41:18 +0100, Domi napisał(a):

> Poszukaj w googlach, jeden gosc opisuje jak zmienic jeden bit w biosie karty
> (flashujac go). Mam tez msi 6600gt- dziala. Temp ok 59-62 normalnie w
> windzie.
>

> Pozdrawiam

tak, gdzies na zagrabanicznej stronie widzialem cos takiego,
ale nie mam pewnosci ze zadziala a robic takie numery na nowej karcie
zakupionej za bardzo duze (dla mnie) pieniadze to sie troche boje.

no ale ok. mowisz ze zadzialalo? mozesz podac dokladnie model posiadanej
przez Ciebie karty? i narzedzia do flashu biosu jakich uzyles?

bylbym Ci wdzieczny za te dane.

pozdrawiam