temperatura 6600 GT AGP

Autor: edwardek <edwardek.usun_at_to.poczta.onet.pl>
Data: Fri 11 Mar 2005 - 00:45:09 MET

troche OT, ale jednak dotyczy sprzetu:
pomalu zaczynam wariowac, bo...
jak odczytac temperature rdzenia???? gdzie to odczytywac?????

nie widze zadnej zakladki ani w sterownikach dostarczonych z karta (MSI),
ani w najnowszych w sterach 7190-whql :(((

irytuja mnie bajeranckie aplikacje do pomiarow temp.
chcialbym zobaczyc u siebie taki obrazek jak na tej stronie:
http://www.benchmark.pl/artykuly/rzut_okiem/Zalman_VGA_VF700/strona-1.html

jak to zrobic?
wprowadzalem coolbits do rej. i poza nowymi zakladkami dalej nie widze
nigdzie czegos co pozwoliloby mi odczytac temperature. :((((