Re: divx na DVD i napisy

Autor: 2late <deadlog_at_outspace.pl>
Data: Thu 10 Mar 2005 - 21:01:00 MET

W artykule <42307de0$0$3213$f69f905@mamut2.aster.pl>
Usenetman *DeJotPe* (thejotpe@potcza.oent.pl)
 myślał, myślał aż w końcu napisał:

>to wypróbuj jeszcze sub, i trzy wersje txt:P

Masz na myśli zestaw jak przy ripie z DVD?
film.avi
film.idx
film.sub
lub
film.rar
?

No i jakie txt?
klatkowe, czasowe i jakie jeszcze?

> Wkompresowałem napisy w film, to znowu klatkuje i się strasznie

>1. uzyj max 1 klatki B
>2. uważaj na bitrate (max to 4000, ale łatwo przekroczyc ten poziom)
>3. jeśli uzywasz xvida to wyłącz Qpel i GMC
>4. i dodatkowo możeesz zmniejszyć motion estimation na 4.

To w takim razie chyba sobie tą metodę odpuszczę, aż takim dobrym kolegą to
nie jestem i tak rekompresja zajęła ok.5h :)
Przynajmniej na razie.

> Na jakichś forach wyczytałem, że może coś dać upgrade firmware'u ale

>nie znam sprzetu i pierwsze słysze...

I to tez sobie odpuszczę, jeszcze popsuję lasce sprzęt... :)
Pozdrawiam

--
2late outspace communication 1999*2005 (R) # http://tinyurl.com/6n72e
mail to me (od 9:00 do 22:00) http://tinyurl.com/5lzlj