Re: divx na DVD i napisy

Autor: DeJotPe <thejotpe_at_potcza.oent.pl>
Data: Thu 10 Mar 2005 - 18:06:29 MET

2late napisał(a):
> Znajoma ma odtwarzacz DVD "SEG DVX 438" z możliwością odtwarzania filmów
> divx i jest oczywiście problem z napisami. W ogóle filmy odtwarza jak na
> loterii. Próbowałem już przerabiać napisy na format srt ale nie odtworzył
> napisów.

to wypróbuj jeszcze sub, i trzy wersje txt:P

  Wkompresowałem napisy w film, to znowu klatkuje i się strasznie
> zacina.

1. uzyj max 1 klatki B
2. uważaj na bitrate (max to 4000, ale łatwo przekroczyc ten poziom)
3. jeśli uzywasz xvida to wyłącz Qpel i GMC
4. i dodatkowo możeesz zmniejszyć motion estimation na 4.

  Na jakichś forach wyczytałem, że może coś dać upgrade firmware'u ale
> to jakieś chaotyczne wypowiedzi których nikt nie potwierdza. Może ktoś ma
> taki odtwarzacz i udało mu się to zrobić, tzn. znalazł sposób na oglądanie
> filmów w divx z napisami i chciałby się podzielić wiedzą? :)

nie znam sprzetu i pierwsze słysze...

--
    Pozdrawiam!       _| |_|___    www.audioscrobbler.com/user/DeJotPe
    *Jacek*          /   | |   \     http://strony.aster.pl/dejotpe/